Sunday, December 15, 2019

دانلود آهنگ زندانی از امیر باقری با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

دانلود آهنگ زندانی از امیر باقری با بهترین کیفیت + پخش آنلاین
زندانیم زندانی دستان روزگارم…
تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم
تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم
Download Ahang  Amir Bagheri Benam Zendani
آهنگ زندانی از امیر باقری

دانلود آهنگ زندانیم زندانی دستان روزگارم

متن و ترانه آهنگ امیر باقری – زندانی
میمیرم عاشق و بیقــــرار و زار و گریونـــم خدایا
درد من دوا نداره سرنوشته میدونم خدایا
زندانیم زندانی دستان روزگارم…
تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم
تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم
میسوزم از این دنیای بی رحم پر از کینه خدا جان
هر روزم جوانی پیر میبینم در آینه خدا جان
قلب من شده صد چاک و صدپاره خداجان
زندانیم زندانی دستان روزگارم…
تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم
تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم.

No comments:

Post a Comment