Wednesday, January 9, 2019

دانلود آهنگ جدید شهزاده بی عشق از ایهام با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید شهزاده بی عشق از ایهام با بهترین کیفیت + پخش آنلاین
شهزاده … بی عشق برده ای … دیگر از یادم
همچو افسانه ای … آخر میرسی … تو به دادم …
میگریم به … حال ناخوشم … در قلبم تورا
نمیکشم … من چون … تو بی وفا نباشم
آهنگ شهزاده بی عشق از ایهام
دانلود آهنگ شهزاده بی عشق از ایهام با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن و ترانه آهنگ شهزاده بی عشق – ایهام
افتاده ام… از چشم… تو وای اگر
پای عشقی… دگر در میان… است
کوهم ولی.. درمانده ام.. بی تو
در سینه ی … من چو آتشفشان … است
نگاهم کن … بی تو بی برگ و بارم
تورا من … به دست خدا … میسپارم
شهزاده … بی عشق برده ای … دیگر از یادم
همچو افسانه ای … آخر میرسی … تو به دادم …
میگریم به … حال ناخوشم … در قلبم تورا
نمیکشم … من چون … تو بی وفا نباشم
غمگینم … چو فال حافظم … چون شمعی
تو آتشم … بزن من از غمت … رها نباشم
شهزاده … بی عشق برده ای … دیگر از یادم
همچو … افسانه ای آخر … میرسی تو به دادم …
Ehaam – Shahzade Bi Eshgh

دانلود آهنگ شهزاده بی عشق از ایهام


No comments:

Post a Comment